omjonnaericsson

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Fototävling

Av Jonna Ericsson - 5 maj 2013 11:10

Välkommen till min fototävling

 

Jag har valt att starta en fototävling för att ni ska kunna visa era bilder som ni absolut är nöjda med, dels att det är roligt att se hur ni är kreativa. Det är inte så speciellt roligt att ta massor av foton och sen inte göra något av dom, dom bara ligger och nästintill skräpar på datorn. 

Det kommer komma olika teman! Det kommer skrivas ut.

 

Allt du behöver göra är att vara med är:

Kommentera i detta inlägget att du är med.

Efter det så mailar du in bild/bilder som du är nöjd med till min mail som är gert.ericsson@hotmail.com


Sen finns det regler som måste följas

  • Inte ta en bild från internet
  • Inte kopiera någon annan bild
  • Du ska alltså ta en egen bild och gör den till din egen

Det kommer bli så spännande och se vad ni kan! 

Är det något ni inte förstår så är det bara fråga, antingen en kommentar i detta inlägget eller maila. 

 
 
malin

malin

5 maj 2013 22:07

Jag är gärna med kul grej. Malin

http://malper.bloggplatsen.sem

Jonna Ericsson

5 maj 2013 22:27

Åh vad kul :)
Jag kommer komma med teman imorgon ( måndag ) och sen avslutas tävlingen på söndag :)
KRAM

 
malin

malin

5 maj 2013 22:37

Hadde visst lite brottom har redan mejlat kort men får göra om det om det inte stämmer med temat. Malin

http://malin.bloggplatsen.se

Jonna Ericsson

7 maj 2013 12:49

Jag såg det men det gör ingenting :)
Jag tänkte göra lite lätt bara så man får skicka in vad som helst denna veckan och sen nästa blir tema + en månad :)

 
malin

malin

7 maj 2013 22:07

Hej då får mina kort vara för denna vecka.

http://malin.bloggplatsen.se

Jonna Ericsson

8 maj 2013 11:08

Det blir så bra så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Ericsson - 14 juni 2013 13:27

http://detfinnsbarajag.blogspot.se/   JAG HAR BYTT BLOGGPORTAL PGA ATT BLOGGPLATSEN HAR KRÅNGLAT TILL DET FÖR MIG. HAR INTE KUNNAT LOGGA IN, SKRIVA INLÄGG ELLER LADDA UPP BILDER OCH DÅ KÄNNER JAG ATT DET ÄR DAGS ATT BYTA SÅ MAN INTE TAPPAR BLOGGL...

Av Jonna Ericsson - 13 juni 2013 18:25

Hej. Jag har inte bloggat ordentligt som jag brukar jag vet, fy skäms på mig! Jag har faktiskt inte haft någon lust när denna bloggportalen bara krånglat för mig. Jag kan ibland inte logga in och när jag väl kan så kan jag inte skriva inlägg eller ...

Av Jonna Ericsson - 5 juni 2013 17:20


Jag fick en uppdatering på mobilen angående blogg platsen och man kan använda sig av olika funktioner och massa fel! 1. fet text 2. kursiv test 3. understruken text ...

Av Jonna Ericsson - 3 juni 2013 13:30

JAG HAR GJORT ETT TRÄNING/KOST SCHEMA FÖR JUNI MÅNAD!   Måndag TILL Söndag: Klockan 09:00 - ÄTA FRUKOST ( protein shake ) Klockan 10:00 - Träna armar och mage ca 30 min Klockan 10:30 - STRETCHA 30 MIN Klockan 12:00 - ÄTA LUNCH ( protein s...

Av Jonna Ericsson - 29 maj 2013 11:08


Jag måste be om ursäkt för att uppdateringen har varit uselt sista tiden. Jag har inte bloggat på ett tag och jag kan bara säga att jag inte haft något spännande och skriva om eller inte tagit några nya bilder. Vädret har varit så otroligt tråkigt,...

Presentation


Här kommer ni få läsa om vad som sker i mitt liv. Bla mina intressen, livet som sambo och att leva livet med ett ryggmärgsbråck.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards