omjonnaericsson

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Jonna Ericsson - 8 maj 2013 23:06

Innan jag går och lägger mig så slänger jag in en bild som jag tog idag.

Nämligen huset/lägenheten vi bor i.

Vi bor på första våningen som har glasdörrarna öppna till häger.

Trivs som fisken i havet!

Det är ett jätte fint område.

 

Av Jonna Ericsson - 8 maj 2013 19:44

Jag tänkte köra igång fototävlingen nu och den är igång i en månad, alltså från 8 maj till 8 juni.

Ni som inte har någon blogg får självklart vara med och tävla!


Maila in din bild till gert.ericsson@hotmail.com

 

Vad som gäller
Skicka in din bild som du vill tävla med

Skriv namn och bloggnamn

Man får inte rösta på sin egen bild

De bilderna som har fått flest röster kommer tävla yttligare för att vinna om 1a plats, 2a plats och 3e plats


När det gått 2 veckor av tävlingen så kommer jag räkna rösterna på de bilderna som röstas fram av läsarna och dom som har fått flest röster kommer tävla om 1 2 och 3 plats. 


Det är läsarna som bestämmer!


Temat för denna månaden är 

BLOMMOR


Såhär kan det se ut

 

Av Jonna Ericsson - 8 maj 2013 10:54

Hejsan!

Denna veckan har jag lång ledigt, skulle egentligen vara i skolan igår men jag var tvungen att fixa en grej dagen innan, lite privat faktiskt. På torsdag är det ju röd dag och då är ju alla lediga. Jag som har det så bra med skoldagar har bara tisdagar och torsdagar 2 timmar om dagen. Det inte farligt alls!


Så idag står tvätt och städ på schemat, bäst att passa på när solen inte tittar fram och det är inte lika varmt idag som det var igår, hade totalt fel klädesval pga vi inte tvättade igår, så jag fick gå i tjockkläder typ. Måste köpa en sommrig klädgarderob om denna värmen ska hålla i tills sommaren är slut. 


Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare!

 


Presentation


Här kommer ni få läsa om vad som sker i mitt liv. Bla mina intressen, livet som sambo och att leva livet med ett ryggmärgsbråck.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards