omjonnaericsson

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Jonna Ericsson - 3 maj 2013 21:07

Nu börjar Alwin bli trött så han ska få titta på film och sen ska han faktiskt gå och lägga sig. Imorgon ska vi ju till Busfabriken och då måste han vara pigg. Så till filmen har vi fredagmys, han har även valt film.
TINKER BELL är väldigt bra. Så medan han tittar på film så ska jag ta mig en varm och skön dusch.
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Av Jonna Ericsson - 3 maj 2013 10:54

Godmorgon, eller godförmiddag kanske vi ska säga!

Vart väckt av mamma imorse halv 7 för Kewin skulle till skolan. Som tur så kunde jag somna om tills Alwin kom in till mig runt klockan 8 tror jag. Lyckades hålla han kvar i sängen med film till klockan 10 haha. Jag kände inte för att gå upp klockan 8 faktiskt. 

Vi har ätit frukost och snart ska vi ner till affären och handla lite. Mat och freeeeeedagsmys vill Alwin ha.

Senare åker mamma och hennes sambo till Stockholm och senare på eftermiddagen kommer brorsan hem, pappa på kvällen. Så fullt hus.

 

 

Presentation


Här kommer ni få läsa om vad som sker i mitt liv. Bla mina intressen, livet som sambo och att leva livet med ett ryggmärgsbråck.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards