omjonnaericsson

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Träning, vad är det?

Av Jonna Ericsson - 17 april 2013 15:32

Jag står verkligen still just nu fast jag har tappat 1,5 kg vilket är bra. 

Det beror på maten tror jag. Har tagit bort mycket av kolhydrater och lagt till mycket grönsaker istället. Att en sådan liten sak att göra en sån stor skillnad.

Måste bli bättre på mina promenader också. Ska börja gå till och från skolan. 

Väntar också på att mina pengar ska rulla in på kontot så jag kan köpa lite saker till träning, speciellt nya träningskläder för mina byxor är för stora och har slitit på mina träningsskor eftersom jag fick börja använda dom innan vintern, mina andra gick sönder.

Detta här med pengar? 

Nu har jag väntat i snart 3 månader för att få dom, förstår verkligen inte vad problemet är.

Jag är tvungen att söka ett aktivetsersättning för förlängd skolgång = jag går fortfarande i skolan pga av mitt funktionshinder, för mig tar det lite längre tid och blablabla ska man skriva på pappret.

Det kan ta upp till 10 veckor innan försäkrningskassan beslutar något. Nu har jag haft detta i några år så jag förstår inte vad dom väntar på. Det står samma menings på alla papper jag har skickat in. Kan man inte bara titta på dom andra, kan ju jag tänka då men så fungerar inte deras system.

Jag och min sambo är fattigare än kyrkmössen i Robin Hood!


Det bästa är ju att jag vet att jag kommer få pengar, det är inga problem med det men dom måste besluta innan jag får mina pengar + retruaktivt. Förra veckan och denna veckan har jag ringt och terrat försäkringskassan, tycker synd om dem som måste lyssna på folks gnäll angående pengar. Det är ju inte deras fel men ändå.

Förhoppningsvis får jag pengar denna veckan och då ska jag handla + ge sambon som jag är skyldig, har ju inte kunnat betala ETT SKIT, inte ens min egen telefonräkning och sen så har vi fått låna pengar av folk.

TACK FÖR DET! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Ericsson - 14 juni 2013 13:27

http://detfinnsbarajag.blogspot.se/   JAG HAR BYTT BLOGGPORTAL PGA ATT BLOGGPLATSEN HAR KRÅNGLAT TILL DET FÖR MIG. HAR INTE KUNNAT LOGGA IN, SKRIVA INLÄGG ELLER LADDA UPP BILDER OCH DÅ KÄNNER JAG ATT DET ÄR DAGS ATT BYTA SÅ MAN INTE TAPPAR BLOGGL...

Av Jonna Ericsson - 13 juni 2013 18:25

Hej. Jag har inte bloggat ordentligt som jag brukar jag vet, fy skäms på mig! Jag har faktiskt inte haft någon lust när denna bloggportalen bara krånglat för mig. Jag kan ibland inte logga in och när jag väl kan så kan jag inte skriva inlägg eller ...

Av Jonna Ericsson - 5 juni 2013 17:20


Jag fick en uppdatering på mobilen angående blogg platsen och man kan använda sig av olika funktioner och massa fel! 1. fet text 2. kursiv test 3. understruken text ...

Av Jonna Ericsson - 3 juni 2013 13:30

JAG HAR GJORT ETT TRÄNING/KOST SCHEMA FÖR JUNI MÅNAD!   Måndag TILL Söndag: Klockan 09:00 - ÄTA FRUKOST ( protein shake ) Klockan 10:00 - Träna armar och mage ca 30 min Klockan 10:30 - STRETCHA 30 MIN Klockan 12:00 - ÄTA LUNCH ( protein s...

Av Jonna Ericsson - 29 maj 2013 11:08


Jag måste be om ursäkt för att uppdateringen har varit uselt sista tiden. Jag har inte bloggat på ett tag och jag kan bara säga att jag inte haft något spännande och skriva om eller inte tagit några nya bilder. Vädret har varit så otroligt tråkigt,...

Presentation


Här kommer ni få läsa om vad som sker i mitt liv. Bla mina intressen, livet som sambo och att leva livet med ett ryggmärgsbråck.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards