omjonnaericsson

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Jonna Ericsson - 7 april 2013 21:16

Godmorgon, godmiddag och godkväll på er.

Jag kan inte minnas när jag skrev ett inlägg här sist men det kan inte vara så många dagar, eller? 

I helgen har jag varit hos en kompis, vi hade lite girltime medans vi sambons hade guytime. Dom spelade hela nätterna och vi tittade på serier, åt godis ( please don't kill me ) men vi var faktiskt duktiga som gick en runda på 4.4 km på 45-50 minuter idag. Det kändes jättebra faktiskt, självklart jobbigt i början!


Träning har inte kommit alls denna veckan, hade planerat så fint men jag har inte orkat faktiskt, min kropp har varit så seg men nu är den på gång igen. Så imorgon på min lediga dag ska jag sätta igång runkeeper och se vart gpsn slutar på.

Helgen har varit rolig och mysig, det är bra att komma bort lite faktiskt. 

Nu är jag hemma igen och ligger i sängen och väntar på Andreas. Han fastnade vid datorn, som vanligt hehe!

Vi hörs imorgon, god natt och sov gott.


Never stop believing in yourself!

Presentation


Här kommer ni få läsa om vad som sker i mitt liv. Bla mina intressen, livet som sambo och att leva livet med ett ryggmärgsbråck.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards